Regulamin


Warunki

treść

  1. Zakres i dostawca
  2. Zawarcie umowy, opis usługi
  3. konto klienta
  4. Umowa o korzystanie z
  5. Rozwiąż konto klienta
  6. Zasady anulowania i prawo odstąpienia od umowy
  7. przepisy końcowe

 

Zakres i dostawca

  1. iKoof to platforma transakcyjna.
  2. iKoof oferuje przedsiębiorcom możliwość korzystania z funkcji zakupowych w rozumieniu § 14 BGB (niemieckiego kodeksu cywilnego) oraz podmiotów prawa publicznego (dalej zwanych "sprzedającymi"). Sprzedawcy mogą importować tutaj swoje produkty, dzięki czemu oferują oferty produktów (zwane dalej "produktami") w całej Europie na sprzedaż.
  3. Sprzedawcy mogą opcjonalnie utworzyć kampanię reklamową dla swoich produktów (kampanie z zakresu wydajności lub lokowania produktu) z webmasterami lub blogerami (zwanymi dalej "influencers").
  4. Wniebowzięciami są każda osoba fizyczna lub prawna, która zaakceptowała ogólne warunki i została zatwierdzona przez iKoof jako osoba wpływająca. Influencers udostępnia odwiedzającym link do produktu sprzedającego, w którym generuje transakcje sprzedaży za pośrednictwem reklam lub w inny sposób.

 

Zawarcie umowy, opis usługi

  1. iKoof oferuje osobom fizycznym i prawnym (zwanym dalej "użytkownikami") możliwość zakupu artykułów wycofanych przez sprzedawców. iKoof przejmuje przetwarzanie zamówień w imieniu i porządku sprzedawcy.
  2.                 Dane użytkownika wymagane do zakupu i danych transakcji biznesowych są przekazywane do sprzedawcy, którego produkty zamawia klient końcowy. Nawiasem mówiąc, zakup jest całkowicie przejęty przez dealera.
  3.                 Oprócz niniejszych ogólnych warunków handlowych, ogólne Warunki Sprzedawcy (GTC) sprzedającego stają się podstawą umowy zakupu, o ile są one wymienione przez sprzedawcę i można do nich dotrzeć za pomocą linku.
  4.                 Sprzedający są zobowiązani do ustalenia własnych warunków, które są zawarte w umowie kupna. Podobnie sprzedający są odpowiedzialni za przyznanie prawa do odstąpienia od umowy i zgodności z wymogami prawnymi w zakresie obowiązków informacyjnych, znaku towarowego, prawa autorskiego i prawa konkurencji oraz innych przepisów ustawowych, o ile mają zastosowanie do oferowanej usługi.
  5.                 Usługi Handelsplattform ograniczają się do umieszczenia oferty na platformie, a także do przetwarzania sprzedaży ofert partnerów kooperacyjnych. Płatność za zakupione produkty jest dokonywana bezpośrednio u sprzedawców. W odniesieniu do usług partnerów kooperacyjnych i klientów końcowych platforma transakcyjna działa jedynie jako pośrednik, a nie jako niezależny partner kontraktowy.

 

konto klienta

  1. Tylko osoby pełnoletnie mogą zarejestrować się w iKoof i / lub użyć ich jako kupujących.
  2. Zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany do poprawnego i kompletnego podania danych przekazanych przez niego podczas rejestracji oraz do nie naruszania praw osób trzecich. Jeśli, z perspektywy czasu, nastąpi zmiana raz podanych danych, użytkownik jest zobowiązany odpowiednio poprawić swoje dane.
  3. Zarejestrowany użytkownik zobowiązuje się nie nadużywać platformy obrotu. W szczególności zobowiązuje się nie udostępniać żadnych treści za pośrednictwem platformy handlowej, która narusza prawa autorskie, nazwę, znak towarowy lub prawo patentowe i / lub narusza jakiekolwiek inne prawa stron trzecich, które stanowią pisma pornograficzne w rozumieniu prawa karnego lub które wymagają przestępstwa lub zawierać obraźliwych lub seksistowskich komentarzy lub w inny sposób naruszać obowiązujące przepisy lub moralność; nie ingerować w platformę transakcyjną ani korzystać z żadnych udogodnień, programów ani innych środków (wirusów itp.), które mogłyby prowadzić do zmian na stronach internetowych iKoof; nie próbuj ominąć ograniczeń dostępu do iKoof; nie przekazywać niezamawianej reklamy, łańcuszków ani masowych wysyłek pocztowych (wiadomości-śmieci, spam itp.) platformie handlowej lub innym użytkownikom; podczas publikowania treści, np. za pomocą systemu ocen, w celu zachowania uprzejmego tonu, aby nie dokonywać osobistych lub poniżających ataków na uczestników forum i nie używać w inny sposób obraźliwego języka, zwłaszcza języka kałowego.

 

Umowa o korzystanie z

  1. iKoof jako platforma transakcyjna nie przyjmuje żadnej gwarancji na realizację zawartych umów kupna z nabywcami ani żadnej odpowiedzialności za wady rzeczowe lub prawne towarów będących przedmiotem obrotu. W przypadkach przewidzianych przez prawo kupujący ma prawo do odwołania lub alternatywnie przyznaje prawa do zwrotu. Sprzedawca jest prawnie zobowiązany do przekazania odpowiednich informacji. Ta informacja jest   na stronie szczegółów produktu, stronie sklepu sprzedawcy, a także w procesie zamówienia (zamówienie).
  2. Sprzedający jest odpowiedzialny za teksty produktów, ilustracje, informacje prawne dotyczące zamówienia i zakupu, własne warunki, a także za wypełnienie zobowiązań wynikających z umowy kupna lub zobowiązań restytucyjnych, na przykład w przypadku cofnięcia zamówienia. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w szczególności za nie zamieszczanie na platformie treści niezgodnych z prawem lub treści naruszających prawa osób trzecich, w szczególności znak towarowy, konkurencję, prawa autorskie lub prawa osobiste.
  3. Ze względu na sporadyczną konserwację platformy transakcyjnej, iKoof nie może zagwarantować, że dostęp jest możliwy przez cały czas i bez przerw.

 

Czas trwania umowy i wypowiedzenie umowy

Rejestracja w iKoof jest bezpłatna.

Umowa licencyjna zawierana jest na czas nieokreślony.

Umowa użytkownika może zostać anulowana przez zarejestrowanego użytkownika w dowolnym czasie bez należytego przestrzegania terminu i bez podania przyczyn.

Rozwiąż konto klienta

Klient może w każdej chwili anulować konto klienta. W tym celu powinien skontaktować się z service@koof.tv z adresem e-mail zapisanym na koncie klienta i powiadomić o żądaniu usunięcia.

Należy zauważyć, że po usunięciu konta klienta usunięty zostaje również dostęp do złożonych zamówień i dostęp do innych funkcji platformy transakcyjnej.

Zasady anulowania i prawo odstąpienia od umowy

WYCOFANIE

wycofanie

Możesz anulować umowę w ciągu 14 dni bez podawania przyczyn na piśmie (np. List, faks, e-mail). Okres odstąpienia rozpoczyna się po otrzymaniu niniejszej instrukcji na piśmie, ale nie przed zawarciem umowy, a nie przed wypełnieniem obowiązków informacyjnych platformy obrotu zgodnie z art. 246 § 2 w związku z § 1 ust. 1 i 2 EGBGB, a nasze zobowiązania na podstawie § 312 g Abs. 1 zdanie 1 BGB w związku z artykułem 246 § 3 EGBGB.

Aby utrzymać okres anulowania, wystarczająca jest terminowa wysyłka odwołania. Odwołanie należy wysłać na adres:

KRS Media UG, Päwesiner Weg 20, 13581 Berlin, info@ikoof.de, Fax +49 (0) 32 223373694

Konsekwencje odstąpienia

W przypadku skutecznego anulowania, wzajemnie otrzymane świadczenia i wszelkie korzyści (np. Odsetki) uległy umorzeniu. Jeśli nie możesz przekazać nam otrzymanej usługi w całości lub w części lub tylko w stanie pogorszonym, musisz wypłacić nam odszkodowanie w tym zakresie. Może to spowodować konieczność wywiązania się z zobowiązań wynikających z umowy za okres do momentu wypłaty. Obowiązek zwrotu płatności musi zostać spełniony w ciągu 30 dni. Okres rozpoczyna się dla Ciebie wraz z wysłaniem twojego odwołania, na platformę transakcyjną z ich otrzymaniem.

Uwagi specjalne:

Twoje prawo do odwołania wygasa przedwcześnie, jeśli umowa została spełniona po obu stronach na Twoje wyraźne życzenie, zanim skorzystałeś z prawa do odwołania.

KONIEC WYDOBYWANIA

odpowiedzialność

Gwarancja bezbłędnego działania systemu nie może zostać przejęta pomimo największych starań.

Handelsplattform ponosi odpowiedzialność za umyślne i rażące niedbalstwo, a także w przypadku obrażeń ciała, bez ograniczeń, za niewielkie zaniedbania, jednak tylko w przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych, a także w iKoof za niemożliwość i opóźnienie. Odpowiedzialność ogranicza się do szkód typowych dla kontraktu, z których platforma handlowa wyłania się   musieli się spodziewać po zawarciu umowy ze względu na okoliczności znane w tamtym czasie.

IKoof ponosi wyłączną odpowiedzialność za utratę danych w zakresie, w jakim nie można było uniknąć takiej utraty poprzez codzienne środki tworzenia kopii zapasowych danych.

Ograniczenia odpowiedzialności obowiązują również mutatis mutandis wobec pełnomocników firmy Handelsplattform.

Zobowiązanie nie obejmuje utraty wartości wynikającej z umownego korzystania z usług świadczonych przez platformę obrotu, które zostały spowodowane przez niewłaściwe lub nieprawidłowe użycie przez kupującego.

Zgodnie z powyższymi punktami Platforma transakcyjna ponosi odpowiedzialność jedynie za utratę danych, jeżeli nie można było uniknąć takiej utraty poprzez odpowiednie środki ochrony danych przez Kupującego.

rabaty

Kupony wydawane przez sprzedawcę bezpłatnie w ramach promocji o określonym okresie ważności można wykupić wyłącznie na platformie transakcyjnej w określonym czasie.

Wartość towarów musi odpowiadać co najmniej kwocie kuponu akcji. Pozostałe saldo nie zostanie zwrócone przez sprzedawcę.

Jeśli wartość kuponu akcji jest niewystarczająca do pokrycia zamówienia, różnica może zostać uregulowana jedną z innych metod płatności oferowanych przez sprzedającego.

Saldo kuponu akcji nie może zostać wypłacone gotówką ani odsetkami.

Zwrot kuponu czynnościowego nie nastąpi, jeśli klient zwróci pełny lub częściowy towar płatny kuponem na czynności w ramach prawnego prawa do odstąpienia.

Jeżeli użytkownikiem jest handlowiec, osoba prawna prawa publicznego lub specjalny fundusz prawa publicznego, miejscem jurysdykcji dla wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między użytkownikiem a platformą transakcyjną jest siedziba platformy obrotu.

przepisy końcowe

  1. Platforma handlowa zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych warunków w dowolnym czasie i bez podania przyczyn. Zmienione warunki zostaną przesłane klientowi pocztą elektroniczną nie później niż cztery tygodnie przed planowanym wejściem w życie.
  2. Zmienione Ogólne Warunki uważa się za przyjęte, jeżeli Klient nie wyrazi sprzeciwu wobec ważności nowych Ogólnych warunków w ciągu czterech tygodni od otrzymania e-maila. Sprzedający osobno poinformuje klienta w wiadomości e-mail zawierającej zmienione Ogólne Warunki Handlowe, znaczenie tego okresu, prawo sprzeciwu i konsekwencje prawne milczenia.
  3. Klient akceptuje aktualne warunki handlowe po stronie produktu, a także w kontekście procesu zamawiania w wersji obowiązującej w momencie składania zamówienia.
  4. Obowiązuje prawo Republiki Federalnej Niemiec z wyłączeniem prawa handlowego ONZ.
  5. Jeżeli użytkownikiem jest handlowiec, osoba prawna prawa publicznego lub specjalny fundusz prawa publicznego, miejscem jurysdykcji dla wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między użytkownikiem a platformą transakcyjną jest siedziba platformy obrotu.
  6. Językiem dostępnym dla umowy jest język niemiecki.
  7. Internetowe rozstrzyganie sporów wg. Art. 14 ust. 1 ODR-VO
  8. Komisja Europejska zapewnia platformę internetowego rozstrzygania sporów ("platforma OS") pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nie jesteśmy zobowiązani i nie chcemy uczestniczyć w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumencką radą arbitrażową.